Wydarzenia

Diecezjalne Forum Medialne

Wydarzenia

Zapraszamy na pierwszą edycję Diecezjalnego Forum Medialnego!

To wyjątkowy czas, w którym wszyscy zaangażowani w różnego rodzaju media, począwszy od parafii, aż po instytucje diecezjalne, spotkają się w jednym miejscu, aby podzielić się własnym doświadczeniem i poszerzyć swoje kompetencje medialne. Twoja obecność jest dla nas BARDZO WAŻNA!

Forum podzielone jest na dwie główne części: teoretyczną i praktyczną. Chcemy zapewnić Ci jak najlepsze uczestnictwo w tym wydarzeniu, dlatego przygotowaliśmy różne pakiety, które pozwolą wybrać to, co interesuje Cię najbardziej. (Uwaga! Udział w FORUM jest BEZPŁATNY, jednak, aby uczestniczyć w wybranych częściach, konieczne będzie wniesienie niewielkiej opłaty. Uwzględnij to dokonując odpowiedniego wyboru)

Pakiet 1 - FORUM

Pakiet 2 - FORUM + OBIAD (Koszt 40 zł)

Pakiet 3 - FORUM + WARSZTATY (Koszt 10 zł)

Pakiet 4 - FORUM + OBIAD + WARSZTATY (Koszt 50 zł)

Plan Forum

CZĘŚĆ „1” - FORUM

9.00 - 9.30 – Rejestracja uczestników, odbieranie pakietów

9.30 – 9.55 – Rozpoczęcie modlitwą w kaplicy seminaryjnej

10.00 – Rozpoczęcie Forum w Auli Jana Pawła II

10.20 – Wykład „Rola mediów katolickich w mediosferze”

10.50 – Prezentacja głównych Mediów Diecezjalnych

PRZERWA 11.35 – 11.50

11.50 - 12.20 – Zasady funkcjonowania mediów diecezjalnych

12.20 – 12.40 - Podstawowe zagadnienia z prawa medialnego oraz prawa autorskiego i praw pokrewnych

12.40 – 12.45 - ZAKOŃCZENIE FORUM

12:45 - 13.25OBIAD

CZĘŚĆ „2” - WARSZTATY

13.30 – 15.00 – Warsztaty tematyczne DO WYBORU:

  1. Warsztat z przygotowywania i redagowania tekstów
  2. Warsztat z tworzenia grafik
  3. Warsztaty fotograficzne